Inlägget skrivet: 2007-04-02 @ 11:42:42

Plåtning av bandet Death By April

I lördags plåtade jag ett band som kallar sig DBA, Death By April. Riktigt trevliga killar. De behövde bilder att skicka till deras förhoppningsvis nya skivbolag. De bad mig hjälpa dem med det. Riktigt kul att känna sig handplockad på det viset! Plåtningen gick snabbt och bra. Ett gäng gruppbilder samt singelbilder på bandmedlemmarna. Kul att ha flytet inne!

Här nedan kan ni se en av gruppbilderna. Vill ni se mer och framförallt lyssna på lite av deras material så kan ni finna dem på deras myspacesida
DBASWE.

DBA

Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Martina Michal

Oj oj oj Anders, det går riktigt bra för dig nu ser jag. Har även läst i Angelicas blogg om dina nya jobb. Skit skoj juh. Grattis eller vad man nu säger! =)

Postad av: Tigerspice

Jag håller på att bygga om min blogg och fixar länkar och så, kan jag länka till dig? Vill du länka till mig?
Glad påsk :) Malin

2007-04-09 @ 18:39:46
URL: http://tigerspice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback