Inlägget skrivet: 2007-12-15 @ 02:44:52

Stjärnor och stjärnhimmel

Har precis kommit hem efter en liten snabbvisit till Kungälv.

Bytte ett par ord med
Ella Ströman tidigare idag och hon berättade att hon skulle ner till mina trakter för att jobba ikväll. Med sig skulle hon ha min kära vän Andrea Felldin.

Ella föreslog att jag skulle titta förbi Olearys där de skulle jobba så vi kunde byta ett par och och få ett ansikte till den där msnbilden man stirrat på så många ggr. Ja alltså vi pratade mycket när jag hjälpte henne med hemsidan för TheSwedishBikiniTeam.

Sagt och gjort ställde jag siktet mot Kungälv. Övertalade med mig en egen vapendragare i Wille. Det är en härlig prick för övrigt.

Det var inte så mycket folk när vi dök upp där men om sanningen ska fram hade det inte varit så svårt att hitta dem endå. Två lysande små stjärnor i söta juluniformer sticker ut lite ur mängden kan man säga! :)

Vi snackade ett tag tills dess att det blev dags för tjejerna att inta scenen.

Man kan nu i efterhand konstatera att Andrea den tilla sockertoppen alltid är rolig att prata med. Jag blir alltid på bra humör av att prata med henne! Ella visar sig vara en gôrgo tjej hon med. Precis som jag hade förväntat mig. Tack för inbjudan Ella! Det var kul, och du! Tro nu inte jag glömmer Björkö eller "öknen".... ;)

När jag kommer hem till ett mörkt Kullavik så är det riktigt kallt. Men i vissa lägen glömmer man totalt bort den där kylan. Nej jag har inte druckit och ja jag har varit och är spiknykter... Jag syftar förstås på den fantastiska stjärnhimmeln uppe i skyn. Jag har alltid gillat att stå och titta på stjärnorna och bara vara. Ta ett ögonblick och bara drömma sig bort för en stund och njuta av att världen faktiskt kan vara strålande vacker ibland.

Kalla mig tönt eller mes men jag tycker det är vackert. Det är väl fragment av den hopplösa romantikern jag en gång var som fortfarande finns kvar i mig som talar antar jag.

Jag tror att jag såg ett stjärnfall också faktiskt. Jag vet att man inte skall avslöja sina önskningar men jag tror jag gör det för er ändå....

...Jag önskar att lyckan skall vända nu...

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Charming man

Godnatt, sov gott.

Postad av: MaDeLiÑo

fräck blogg! stilrent men iögonfallande. natti.

2007-12-15 @ 02:45:57
URL: http://madelino.blogg.se
Postad av: Wysteriia

Klart lyckan kommer vanda! :)

2007-12-15 @ 13:10:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback