Inlägget skrivet: 2007-12-22 @ 01:52:52

Well, bring it on christmas I'm ready!

Jag känner mig rätt ruggig faktiskt! Rugg i positiv bemärkelse idag till och med!

Bestämde igår att jag skulle vässa armbågarna och ge mig ut i julhandeln förstår ni.
Bläddrade genom lite reklamblad kvällen innan så hade hygglig koll på vart jag ville bege mig.

Rullade väl iväg vid 13 snåret hemifrån. Parkerade hemma igen dryga 5 timmar senare! Inte illa pinkat får jag säga! Då har jag ändå köpt julklappar till 7 personer! Jag är jäkligt nöjd med min bedrift måste jag faktiskt erkänna.
Det känns dock som att det gått lite för enkelt... Det finns säkert en osynlig hake nånstans!

Tror även jag slog nått halvt inofficiellt världsrekord i paketinslagning tidigare också. Dock på bekostnad av känseln i vänster tumma och pekfinger. Tror även det uppstod viss blodvita och yrsel men det var det värt!

Efter ett par tunga ronder i ringen med julshopping så är man rätt mör i kroppen men ändå nöjd! Att ta julshopping på knock out visar ändå att man är mogen att ta sig ann julen... så...

bring it on christmas I'm ready!

Mvh Anders aka Nagadez




Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Kommer du hit o slår in mina julklappar nu så jag slipper? ^^

Postad av: Ann

Ha en trevlig jul :)

2007-12-23 @ 22:02:31
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback