Inlägget skrivet: 2007-02-14 @ 12:41:04

Allahjärtansdag

Idag är det den 14:e februari. Mer känt som Allahjärtansdag. Kärlekshysteri överallt. Vilket iofs är ganska så mysigt och ett trevligt avbräck mot allt våld och krig vi matas med varje dag annars.

Personligen finns det ingen möjlighet för mig att träffa min pingla idag, vilket är jäkligt trist.
Så jag tänkte passa på att ta tillfället i akt att berätta för dig baby att jag älskar dig jättemycket och tänker en massa på dig. Jag saknar dig här och hoppas vi snart ses igen!!

hjärta1


Letade förövrigt i mitt egna bildarkiv och fann denna bilden tycker den är passande en dag som denna också.

Klicka för större format


Önskar er alla en fortsatt trevlig allahjärtansdag!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback