Inlägget skrivet: 2007-01-28 @ 22:51:53

Angi kom till stan...

Vissa dagar känns lite lättare än andra även om de kan vara totalt fullbokade med stressiga eller jobbiga saker. Fredagen den 26:e var en sådan dag.
Jag skulle ju på en intervju som jag nämnde i inlägget tidigare. Även om man gått på en del intervjuer nu i sina dagar så är det alltid en stressfaktor inför dem.

Då är det extra skönt att veta Angi väntar på en efteråt. En vecka kan ha varit total katastrof men i samma ögonblick man ser hennes leende försvinner alla besvär.
Denna fredagen var ett väldigt extremt sådant ögonblick faktiskt. Intervjun vart ju försenad som sagt och Angelicas tåg skulle komma ganska precis när min intervju skulle börjat. Olyckligt nog fick hon gå på stan nästan en timme helt själv på grund utav detta. Nu tänker ni säkert direkt vilken kvinna i världen tycker det är jobbigt att gå på stan och shoppa helt obehindrat? Men faktum är att hon fick släpa på sin packning och det gjorde upplevelsen lite mindre angenäm.

När jag ringde och visste jag var försenad från intervjun var det inte den där vanliga klingande stämman man möttes av. Två sekunder senare när man får syn på varandra så släpper allt det där och det fenomenet jag nämnde tidigare sätter in. Alltså det leende är bra för själen!!

Jag har sagt det förrut men jag säger det igen. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad!

Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback