Inlägget skrivet: 2007-01-25 @ 00:16:38

Arbetsintervju

Det hände mig något inte helt vanligt tidigare... Blev uppringd av ett företag jag sökt jobb på för en tid sedan.
De ville att jag kommer på intervju där på fredag eftermiddag. Jag blev helt paff.

Jag är ju utbildad webdesigner och sitter just nu på en påbyggnadsutbildning på just det ämnet nere på
Ljud&Bild-skolan i Varberg.
Faktum är att det jobb jag skall på intervju för är som fotograf. Ja precis du hörde rätt som fotograf!
Ni som känner mig vet att jag älskar att plåta och för er som inte vet det talar jag om det för nu. Bevis för det finner ni på min hemsida också om tvivlen trots det skulle kvarstå.

Det känns som en riktigt häftig chans. Jag tar det som en komplimang att jag är påtänkt också då jag inte har någon relevant utbildning, som var ett krav, utan enbart är självlärd på foto.
Kommer jag till en intervju för ett sådant jobb med hjälp av min portfolio så tar jag det som ytterligare ett erkännande att det finns de som uppskattar resultatet av min stora passion.

På fredag smäller det så nu är det dags att finslipa portfolion och koppla på charmen för här skall fixas jobb!
Jag räknar iskallt med att ni håller tummarna för mig då!? =)

Anders aka Nagadez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback