Inlägget skrivet: 2007-01-24 @ 15:14:07

Pimp my blogg

Efter ett längre uppehåll har det åter igen blivit aktuellt att plita ner sina tankar i bloggen.
Fick förfrågan häromdagen om att hjälpa
flickan fixa till utseendet på hennes blogg och blev lite sugen på att ta upp det egna bloggande igen. Det är väl tveksamt om jag kommer hinna blogga i samma takt Angelica dock! =)

På äkta pimp my ride manér blir man sittandes i timmar med att finslipa alla detaljer. Rätt underligt ändå med tanke på att en blogg skall fokusera på det skrivna! Det är väl härligt när fåfängan förföljer oss slaviskt!

Kanske skall passa på att ställa en öppen fråga om vad ni tycker om utseendet på min blogg? Är det något jag bör ändra på eller som jag missat helt?

Återkommer senare för uppföljning.

//Anders - Xzibit släng dig i väggen...



Kommentarer
Postad av: Angelica Jansson

Jättefint baby, undrar vartifrån du fått inspirationen.. *harkel*
;)

*PUSS*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback