Inlägget skrivet: 2007-07-03 @ 08:58:38

Avslutning för utbildningen

Torsdagen den 28e juni 2007 kommer bli en dag att minnas. Ja så dramatiskt är det väl kanske inte men det var dagen då den officiella avslutningen för utbildningen jag gått på det senaste året ägde rum.
Större delen av den gamla klassen WP07 samlades på
John´s place i Varberg för gemensam avslutningsmiddag. På hemsidan ser ni deras meny. Ett par ganska udda rätter som givetvis lockade många av oss i klassen. Vad sägs om Känguru? eller kanske struts? Det kanske är jättevanligt för er andra men jag har då inte ätit det tidigare. :)
Hur makabert det än kändes att beställa in en kängurufilé med cola till så är jag ändå väldigt glad att jag gjorde det. Det var fantastiskt gott! Visserligen berodde det kanske inte bara på sorten av kött utan snarare mer på tillagningssättet. Grillat på öppen kolgrill minsann. Mitt framför ögonen på oss vid bordet också. Eller iaf för oss som satt på "rätt" sida av bordet. För er som har vägarna förbi Varberg och är hungriga kan jag inget annat än rekommendera John´s place nere i Apelviken!

Efter maten skulle det delas ut diplom för genomförd utbildning. En efter en fick resa sig och till folkets jubel ta emot sitt diplom. Ja nästan alla iaf. Alla utom jag förstås... Givetvis hade det skett en smärre miss i det administrativa som gjorde att mitt diplom hade inte blivit utskrivet. Lite kusligt med tanke på att jag själv satt och tänkte innan de började att gud vad pinsamt det skulle vara om någon inte får sitt...

But hey! Jag fick mitt diplom dagen efter!

Så nu när året med WP07 är till ända så vill jag passa på att tacka för det fina stunder vi haft tillsammans vi elever och lärare. In good and bad times har vi kämpat på och strävat efter att bli inte bara bättre webbproducenter utan även bättre medmänniskor. Det tycker jag vi lyckats med! Tack för erat stöd och vänskap som jag hoppas sträcker sig längre än till utbildningens avslut.

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback