Inlägget skrivet: 2007-07-20 @ 11:06:16

...

"You know I gave you the world
You had me in the palm of your hand

So why your love went away
I just can't seem to understand
Thought it was me and you babe
Me and you until the end
But I guess I was wrong

Don't want to think about it
Don't want to talk about it
I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way

Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can't do without ya
Tell me is this fair?

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find..."



Kommentarer
Postad av: Maria

Tänker på er!
*Kramar om*

Postad av: Angelica Jansson

Förstår inte varför du tar bort mig överallt. Nu är det iaf du som väljer att vi skall vara ovänner. Så onödigt..
-Angi

2007-07-30 @ 16:29:27
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Postad av: Lucas

Ja, om du itne förstår det så testa o tänk en gång till. Förstår du fortfarande inte så... ja, då vet jag inte riktigt hur du tänker.

2007-07-30 @ 18:24:49
Postad av: Lulu

Jag förstår dig, och skulle göra samma sak om jag var i din situation. Är större chans att man kommer över sitt X snabbare och med mindre lidande om man inte påminds och inte ser sitt X. Keep it up, soon youre on top!

2007-07-30 @ 20:09:11
URL: http://lulu.blogg.se
Postad av: J

Heja dig Anders. Du vet att du gjort rätt what so ever och gör vad som krävs för att DU skall må bra igen, det är det enda som spelar någon roll.

2007-07-30 @ 21:38:32
Postad av: Anonym

Har hört på lite ryktes vägar att ditt ex A är lite av en golddigger?

2007-07-31 @ 11:38:29
Postad av: Angelica Jansson

Jag håller med om att Anders skall må bra igen, det sista jag ville var att såra dig, men nu orkar jag inte må dåligt själv längre. Det har gått för lång tid. Känner mig lugnare nu än på länge. Synd att Anonym där inte verkar ha alla getter hemma bara, då hade denna vetat att så inte var fallet. Det är verkligen inte jag. Lycka till med allt Anders, jag bryr mig fortfarande det vet du, men vi var inte bra för varandra. Ta hand om dig.
-Angi

2007-07-31 @ 12:22:30
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Postad av: Jenny

Huvva huvva...jag mår bajs å du mår bajs..life is a bitch and then u die e d inte så man sejjer...kram å gonatt...

2007-08-01 @ 02:20:20
Postad av: Lucas

Anonym: Det är inte bra du skriver sånt här.
Viss person får för sig att så fort det sägs något om gällande så är det tydligen automatiskt Anders som sagt något eller "spridit" eller "smutskastat" på något sätt.
Försök hålla känslorna inne, jag vet det är svårt, men för Anders skull!
Puss o kram :)

2007-08-01 @ 09:07:29
Postad av: Angelica Jansson

Lucas: Lägg av, du har ingen anledning att vara sådär mot mig. Det har jag absolut inte gjort mig förtjänt av.
-Angi

2007-08-01 @ 10:31:59
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Postad av: Lucas

Angi, jag har läst din blogg och du ger Anders skulden för det någon annan har skrivit.
Läs ditt inlägg igen om du inte kommer ihåg vad du skrivit.

2007-08-01 @ 10:53:57
Postad av: Anonym

Det är inte Anders som har skrivit eller sagt något sådant. Men det är ju "bara ett rykte" så :)

2007-08-01 @ 16:33:38
Postad av: Angelica Jansson

Lucas: Känner bara att jag får ta mer skit i denna situationen är jag förtjänar, men så är det väl alltid. Lägger ner denna diskussionen nu.
Anonym: Jävligt spännande rykte du haha. Känns inte som du känner mig iaf, det är ju rätt långt ifrån verkligheten liksom.
-Angi

2007-08-01 @ 18:12:45
URL: http://angelicajansson.blogg.se
Postad av: Lucas

Angi: Titta på ovanstående, ser du nu att det inte är Anders som sagt något eller försökt smuttskasta dig på något sätt? Du kanske ska modifiera din blogg lite så Anders slipper få en massa skit som han inte förtjänar. Sen kan du ju passa på och be honom om ursäkt när du endå är igång...
klapp o hej

2007-08-01 @ 19:24:27
Postad av: Jessica

Jag håller med Lucas. Det är inte så jävla synd om dig hela tiden, du har själv smutskastat Anders rätt rejält, så i sådana fall är du en lika god kålsupare. Med en sida av storyn kommer man inte så långt har jag hört, men lev som du lär. Det må ha varit synd om dig i alla avseenden men tro inte att Anders har haft en dans på rosor under den här tiden. Du skall veta att den mannen har gått igenom ett helvete för att klara av att leva med dig så att antyda att han inte försökte är en ren och skär lögn.
Tråkigt när det blir så här och jobbigt att parterna lider, men det är nog sant som det var sagt, ni var aldrig bra för varandra. Det visade ni ganska tydligt.

2007-08-01 @ 21:24:55
Postad av: Anonym

Var inte meningen att det skulle låta som om det var du Anders som hade sagt det. Sorry :/

2007-08-02 @ 19:12:02
Postad av: Natali

Nu får du uppdatera lite:)

2007-08-08 @ 22:30:24
Postad av: Wysteriia

Ja Anders..en uppdatering tack! ^^

2007-08-09 @ 10:49:50
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postad av: J

Jaaa, verkligen! Kom igen nu! Du får göra det när du kommit hit, då kan jag tvinga dig att sätta dig ner och blogga... *mwahahahahah*

2007-08-11 @ 13:46:46
Postad av: Anna

fin text...synd att det gick så...Kram. Fina bilder du tagit också!

2007-08-11 @ 18:17:08
URL: http://annapoetry.blogg.se
Postad av: Lucas

Hurru, TÄND TILL! :D

2007-08-14 @ 13:48:07
Postad av: Anonym

Golddigger? Ja det stämmer väl i ganska många personers ögon. Ack o ve vad en människa kan förändras på bara några månader. Men kom igen killen, det finns många och då menar jag verkligen många som är så mycket bättre.

2007-08-14 @ 16:09:30
Postad av: Natali

Nu borde blogg suget i dig snart vara så stort så du exploderar!! Kämpa inte emot:)

2007-08-16 @ 13:55:25
URL: http://niiima.blogg.se
Postad av: Lucas

Riiiiise from the dead...
Yes master.. ! *Psszzzt aaah, ppsccchht aaah*

2007-08-17 @ 05:23:10
Postad av: en som förstår.....

hej Anders....vi vill alla höra att det går bra för dig nu...det du går igenom nu är antagligen det värsta i en människas liv.....men vi vil veta att du är stark nog att klara av det,,,

2007-08-17 @ 17:28:48
Postad av: tove

Andeeeers dååå! Kom igen och blogga, jag vet att du kan! och fota igen det kan du med! kom igen nuuuu! *petar på*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback