Inlägget skrivet: 2007-06-01 @ 10:25:55

Jävla fan!

Gjorde en ganska överraskande upptäckt igår kväll. Hade fått ett mobilsvar på telefonen så jag ringde upp och kollade va det var. Då sa en röst i telefonen. "Du har två nya meddelanden" Två tänkte jag? Hur e det möjligt?

Det första visste jag var
Angi att det andra var från fotochefen på skolfotoföretaget Photomic visste jag inte!!
Min gode vän Magnus hade ju skickat dem ett mail och rekommenderat mig. Så har han ringt mig jag har inte hört det och sen inte fått nån indikation på att jag har ett mobilsvar. Så jävla besviken jag blev när jag hörde att han ringde för ungefär två veckor sen utan att jag haft en aning om det! Jävla skittelefon!

Fick precis redan på med att tjänsten nu var tillsatt också. Bye bye extra lönecheck samt Canon EOS 1 Ds Mark II.

Bra start på den här helgen. En helg som förövrigt är helt tom på aktiviteter. Ingen hemma. Angi jobbar. Dåligt med pengar. Fan vet vad man skall hitta på alltså.

Någon vänlig själ som har nått förslag kanske?

Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: AnnKatrien

Näe fy va skitnödigt!!!
Om du nu bott i USA hade det varit läge att stämma företaget som tillverkat den attans mobilen.
En tröstkram från tanten

2007-06-01 @ 13:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback