Inlägget skrivet: 2007-03-03 @ 17:44:33

Gôrgoa låtar i svåra tider

I svåra tider som dessa när flickvännen vart tvungen att åka tillbaka hem, när man ser Ullevi jämnat med marken och Frölunda missar slutspel så gäller det att hitta något som håller humöret kvar på en resonlig nivå.

Jag satte mig ner och spanade lite på youtube. Ja det verkar ha blivit lite av en vana på sistone faktiskt. Man hittar massa spännande filmklipp där, men framförallt en hel del sköna låtar. Några utav dem kanske redan är favoriter hos er andra, men jag vågar nästan svära på att jag har ett lite ess i rockärmen idag.

Topp 3 för dagen är:

1. Nelly Furtado - Say it right
2. Eamon - How could you
3. Jojo - A little to late

Dagens stjärnskott och outsider är ingen mindre än:

Tingsek - World of its own

Grymt skön låt som jag kanske tror gått många förbi alldeles för snabbt om ens alls.

När jag tänker efter lite nu känns det som att låtarna och texterna kanske inte är så jättepositiva och upplyftande, but hey, De svänger ju!! :)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback