Inlägget skrivet: 2007-11-23 @ 13:23:55

Besiktning

Ja då var det dags att besikiga bilen. Faktiskt första gången jag besiktigar denna bilen. Har haft den rätt länge men köpte den tämligen nybesiktigad så har inte behövt göra det på bra länge. Vilket är skönt för jag tror aldrig jag haft en bil som gått igenom första kontrollen. Det är alltid något man inte vet om som är fel. Alternativt har bara besiktningsmannen en riktigt kass dag och låter det gå ut över oskyldiga lilla mig.

Jag tippar på 3 stycken 2:or. Tänkte göra en liten undersökning här i bloggen så jag säger att härmed är röstningen igångsatt. Den som gissar rätt kan få en åktur i vrålåket! (Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren) =)

Det är en Mitsubishi Lancer -92 för er som inte redan vet... Om det nu skulle underlätta valet av antal 2:or! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Angela

Minst ett gäng bromsrör som är slut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback