Inlägget skrivet: 2007-11-23 @ 23:13:52

Besiktningsresultat:

Jag gissade på 3 fick 5 stycken 2:or! Fuck liksom! Eller ja 3 av dem rör samma sak så egentligen är det 3 olika anmärkningar. Vilket gör att jag gissade rätt själv och nu tvingas åka vidare i mitt eget vrålåk. Dessutom blir det jag som åker på den eventuella vinstskatten själv! Crap! =)

MEN!

Det är inga omöjliga saker att åtgärda och faktum är att det känns lite halvskönt att tvingas fixa dem. Har retat mig lite på en av sakerna en längre tid.


Så är det någon där ute som har bra tips på hur jag byter bromsar runt om på en Mitsubishi Lancer -92 så kan ni väl höra av er till mig! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Angela

Jag kan alltid höra med min pöjk han e kunnig!

Postad av: Wysteriia

ja just ja, hur gic det med jobbet?

2007-11-27 @ 15:56:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback