Inlägget skrivet: 2007-09-20 @ 02:26:00

Nagadez on tour - Sthlm (27-30:e sept)

Yes! Så var det då dags att styra kosan norröver igen. Jag är skyldig Elin en sthlmsresa så denna gången blir det troligtvis jag som kör.

Från början kändes detta väldigt spontant men faktum är att jag har redan två saker uppbokade att göra under de dagarna i sthlm. Fredag och lördag är vigda för fotografering. Jag vill inte gå in på vad eller vem/vilka som samarbetena skall ske men jag känner på mig att det kommer bli ruggigt bra! :)

Har inte riktigt hundra spikat boende ännu men det är ett par av er underbara vänner som redan erbjudit mig sovplats och det tackar jag ödmjukast för! Så det skall nog lösa sig på ett eller annat vis! :)

Troligtvis kommer vi upp framåt kvällen på torsdagen och kvällen är inte bokad ännu, samt finns det tid över på söndag innan vi åker hem om det är någon som vill hitta på något kul!? Ni vet vart ni får tag i mig!

Det är inte omöjligt att det kanske blir ett smärre stopp på vägen hem också. Både jag och Elin har vänner i Linköping som hade varit kul att åtminstonne hinna snabbfika med. Jag känner att jag har en viktig uppgift att ta itu med i den staden också. Ska jag vara ärlig är det väl flera egentligen men en som känns lite mer akut. Det är dock en helt annan historia som jag tänker blogga om lite längre fram!! :)

Until then...

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Står fel datum där uppe...27 OKTOBER ska det väl vara? ^^

Postad av: Maria

Åk förbi Mora så tar vi en fika! ;)

2007-09-21 @ 08:50:24
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback