Inlägget skrivet: 2007-09-21 @ 18:38:37

Trevlig torsdag

Tjena!

Igår var det en riktigt trevlig torsdag. Vart en sväng in till stan för att hälsa på Wille och Sandra. De hade plåtat lite tillsammans idag och tyckte gott jag kunde komma förbi på en pizzakväll med dem. Sagt och gjort satte jag mig i bilen och rullade in till Olskroken. Där väntade en smarrig pizza på mig. Ja förutom de två dundersköna typerna Wille och Sandra själva då förstås.

Jag hade nätt och jämt hunnit svälja min sista pizzabit förrens gruppen klämde ur sig att det skulle vara trevligt med en liten sväng på stan. Ja men varför inte!

Plötsligt stod vi på hedens parkering mitt i Göteborg och styrde direkt kosan mot Valand där vi skulle möta upp några vänner till Sandra och Wille. Efter lite snack visade det sig att en tjej vid namn Elisabeth bestämde sig för att göra oss sällskap för kvällen.

Vi hamnade på ett ställe som heter Victoria. Ett ganska trevligt hak med en hel del människor och framförallt billig öl!

Vi hade riktigt trevligt trots att förolämpningarna duggade tätt! =) Det blir lätt så när flummiga människor försöker umgås med varandra! =)



Klicka för större
Överst: Mr Nagadez
Vänster: Jag och Sandra
Höger: Elisabeth och Wille

Som den sanna gentlemannen och vännen jag är erbjöd jag alla skjuts hem. Det tycker jag de var värda efter en så Trevlig Torsdag! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Anonym

Sötnöt^^

2007-09-22 @ 12:22:41
Postad av: Martina Michal

Har du klippt dig raring?...Jag gillade din frisyr skarpt på bilderna iaf..Toppen snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback