Inlägget skrivet: 2008-04-08 @ 00:32:33

Stolt!

Med risk för att låta självgod så måste jag bara få skriva ett par rader och berätta hur stolt och glad jag är just idag.

Jag publicerar ju ofta bilder här i bloggen som jag tagit. Oftast hänvisar jag även till en länk på modellbilder.se.
De av er flesta som läser min blogg lär väl veta vad det är för typ av sida vid det här laget.

Hur som helst så har det artat sig på så vis att jag, efter klockan 20 idag, har 3 stycken sessioner med i utställningen på modellbilder.se's förstasida!
De fem senaste sessionerna jag varit delaktig i har samtliga hamnat i utställningen!

Jag tycker inte om att framhäva mig själv eller att sitta och prata väl om mina bedrifter men jag är faktiskt stolt över detta faktum! Så jag hoppas ni kan ha översende med mitt något självgoda beteende idag iaf!  =)

utstallning_mb

Jag är givetvis inte ensam om att ha åstadkommit detta utan jag vill rikta ett stort tack till Cilla, Li, Sarah Maria, Martina som modellat samt sminkat, men även till Peter och Villgot som på andra vis gjort dessa bilder möjliga.

Avslutningsvis vill jag även passa på att tacka alla er som röstat och kommenterat dessa sessioner. Det betyder mycket för mig och mitt fotograferande. Eran kritik triggar mig att hela tiden utvecklas så tusen tack till er alla!!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Mathilda

Håller ögon och öron öppna :)
Vart är det herrn bor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback