Inlägget skrivet: 2008-08-22 @ 14:25:24

Loggo?

Sitter här och funderar lite på logotyper osv. Vill göra nya visitkort med mera så behöver spika något jag kan använda mig utav. Har ett förslag här som jag tänkte visa er och jag vill jättegärna ha kritik.

Nu ser bilden lite taggig ut det är för jag förminskat en ganska stor bild. Bakgrunden ser lite blaskig ut emot min svarta bloggbakgrund, men det var för att det skulle synas lite bättre. Hur som helst vill jag ha med Nagadez ofcourse, webbadressen och vad det är jag sysslar med foto och webb!

Era åsikter är värda mycket so hit me with your best shot!







Kommentarer
Postad av: Magnus Egger

Dessa morderna loggor ;)

Tycker visserligen det ser sketabra ut!

Postad av: Martina

Bra men gillar inte alls teckensnittet på webdesigner i detta sammanhanget. Jag hade kört på ett mer stilrent teckensnitt eftersom resten av texterna är det.

2008-08-22 @ 17:00:08
URL: http://martinag.blogg.se/
Postad av: Sandra

Tyckte det var en gryt snygg loggo att ha på visitkortet. Det framgår ju tydligt vad du gör.. och snyggt som fan var det också.

2008-08-22 @ 21:57:16
Postad av: Knutte

Aha okej, nej vad bra. Pepsi? Alltså ärligt märker jag ingen skillnad mot Coca Cola, fast har inte smakat båda efter varandra :P

2008-08-22 @ 23:02:58
URL: http://knutte.blogg.se/
Postad av: Jessica

Jag tycker den är rörig. Färgerna och typsnittet sticker ut för mycket och tar överhand. Tryck på båda sidor, låt NAGADEZ stå för sig själv på ena sidan och på baksidan fyller du i vad du pysslar med, länk till hemsida och kontaktuppgifter. Så har jag gjort på mina kommande i alla fall^^

2008-08-23 @ 11:46:35
Postad av: mippi

snygga bilder du tar :)

2008-08-26 @ 21:11:43
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback