Inlägget skrivet: 2008-02-04 @ 19:45:06

Aurora-studios

Hjälpte men vän och kollega Jessica Wikström med lite hintar och tips för hennes nya portfolio på webben.
Det är inspirerande att hjälpa så begåvade och talangfulla människor!
Nedan ser ni en lite preview för hur hennes portfolio ser ut idag. Jag föreslår även ett besök till sidan då där finns mycket fräcka bilder!
www.aurora-studios.se

Klicka för större

Jag har dessutom förmånen att få fotografera tillsammans med Jessica. Vi utgör ett bra team och kompletterar varandra på ett bra vis. Ser ut att kunna bli ett par resor upp till sthlm inom en inte alltför avlägsen framtid. Mer info om dessa resor kan jag inte ge i dagsläget, men jag garanterar att det kommer generera häftigt material!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Jessi

Naaaaw, du är ju bara för söt! ^_^
Och visst fan blev hemsidan riktigt jävla bra, men så är det när en maaaster designar. ;)

Och hell yeah, vi är nya Ace of base, fast bättre, snyggare och med talang! Asien, HERE WE COME!

2008-02-04 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback