Inlägget skrivet: 2008-02-02 @ 14:18:30

Dead by april live

Eftersom jag bloggat rätt dåligt på sistone så får jag tag igen lite gamla händelser också känner jag.

Fredagen den 25:e januari var vi ett gäng som snurrade in till stan för att kolla in
Dead By April, (ni vet det där bandet jag plåtat...), som skulle spela live på Sticky Fingers i Göteborg. Det är egentligen inte mitt favoritställe men jag ville se DBA spela live så...

Givetvis var det lång kö för att komma in när vi kom dit lite småsent. Inte långt ifrån dörren får jag dock en överraskning. De har givitvis satt upp affischer över vad som händer på Sticky i helgen. De ser jag denna...


Min bild i Stickys fönster... Det ni! Inte illa pinkat! ;) Nu var inte bilden i nån högra kvalitet men det är faktiskt en rätt häftig känsla att se sina bilder i betydelsefulla sammanhang!

Väl inne fick vi vänta ett tag. Ett förband skulle spela först och sen skulle det riggas om lite.
När de väl satte igång spelningen så va det ett jäkla tryck. På en del håll lite för mycket egentligen vilket drabbade stackars Cilla. Hon tog förövrigt en videosnutt och har skrivit om kvällen i sin blogg. Vill ni läsa och titta mer där hittar ni det via denna länken.
Min mobilkamera och jag fick endast klämt fram denna bild.

dbalive

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback