Inlägget skrivet: 2008-02-26 @ 22:18:06

Internethandikappad

Jag måste vara internetberoende av nått slag. Det är fastställt nu under de senaste dagarna.
Det verkar som vi har har nått fel på nån kabel in till huset för telefonen har brusat och internet har gått upp och ner under ett par dagar nu. Vansinnigt frustrerande. Det skall vara anmält hos felia eller förlåt jag menar telia.

Säkerligen inte deras fel men man målar ju ändå ut en syndabock.

telia

Jag börjar ju krypa på väggarna när det inte fungerar som det ska. Samtidigt blir jag en sån där jobbig jäkel på msn som poppar in och ut konstant. Jag vet så jäkla väl hur man retar sig på dem!! ;)

Måste ta tillfället i akt och be om ursäkt för det och samtidigt påpeka att det står utanför mina ramar att ordna detta!
Måtte internet fungera som det ska snart annars väcks de mörkare sidorna inom mig... =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback