Inlägget skrivet: 2008-02-02 @ 00:00:43

Nagadez - Nu också med ljud...

Har ganska precis landat hemma efter en dagstrip söderut. Har ju bråkat lite med ljudet i min nya dumburk så idag slet jag loss han å drog med honom ner ill min polare Peter i Knäred. Måste som parantes säga att det känns ganska vrickat att åka söderut och då se mer snö än vad vi har här... Nåja...

Efter lite jojjoåkande och meckande så har vi så lokaliserat felet med det uteblivna ljuset och fick styrt upp en åtminstonne provisorisk lösning. Känns jäkligt bra att det inte var det vi befarade från början för det hade betytt betydlgit mer krångel. Ny behövde vi enbart byta ut nätaggregatet som uppenbarligen inte kommer speciellt bra överens med mitt moderkort. Pip-ljudet är således borta och allt är frid och fröjd...

Trodde jag...

Nu när man äntligen fått tillbaka ljudet, tror ni inte att surroundhägtalarna skall krångla då? Man kan ju ganska snabbt konstatera att den där Murphy förmodligen punktmarkerar mig vissa perioder. Iaf känns det så.  :)

Förmodligen är det mina högtalare som är gamla, men det känns som att det borde kunna fungera ändå. Nåja. Jag är glad jag har ljud igen iaf! Då kan jag snart iscensätta mina planer för den gamla burken... Trevligt!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback