Inlägget skrivet: 2008-02-25 @ 12:31:23

Särö IK bildgalleri

För er som är intresserad utav mina framtida fotbollsbilder har jag ett bra tips.
Fixade precis ett nytt bildgalleri för min förra fotbollsklubb
Särö IK och där kommer jag lägga upp bilder jag tar från deras matcher. Som jag skrev i ett tidigare blogginlägg så har de redan spelat den första match för säsongen så nu finns resten av bilderna från den matchen uppe i det bildgalleriet. Ni hittar galleriet HÄR.

Här har ni en utav bilderna. Det är på Särös nya tränare Magnus "Ölme" Johansson som så sent som förra säsongen tog SM-guld med IFK Göteborg! Det ni!

image128

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Sarah

ja en dåld liten talang sådär.. hehe..
ha en toppen dag=)

Postad av: maria

Klart att du törs. Det växer ju ut igen. Du kan väl använda mössai etet par veckor om du inte blir nöjd. VAr glad att du är kille med kort hår och inte behöver vänta i flera år på att det ska växa.. ;)
Jag tycker det är snyggt med rakade killar, med lite skäggstubb.. hihi

2008-02-25 @ 20:37:15
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback