Inlägget skrivet: 2008-02-26 @ 18:40:09

Vacker

Satte mig för att titta på filmen Click här för en stund sedan. Tröttnade lite på att sitta vid datorn. Fick en elak huvudvärk igårkväll. troligtvis på grund av att jag suttit för mycket vid datorn som vanligt. Tänkte att det skulle ge med sig över natten men det blev 15 tuffa ronder under natten. Till slut tröttnade jag och sattsade allt på sudden death. Klev upp och tog en ibumetin! Tror jag gick vinnande ur den fighten till slut!

Hur som helst... En av huduvrollerna i Click spelas av den bedårande vackra Kate Beckinsale. Det svider lite att se henne i filmer där hon spelar en mer eller mindre perfekt flickvän åt en tjomme som iaf till en början inte uppskattar det som han bör! Tur det e film annars hade allas vår Adam Sandler fått sig en rejäl omgång av undertecknad! =)

Jag tog en liten paus i filmen för att se om jag kunde hitta bilder på fröken Beckinsale. Via en fansida hittade jag en bild som jag gillar skarpt...

kate
Kate Beckinsale hämtade från http://www.katebeckinsalefan.com

Svag som jag är för porträtt så va det väl inte helt oväntat att denna bilden föll mig i smaken.

Efter en stunds betraktande så inser jag att den här bilden har jag sett i nått mer sammanhang. Jag klurar en bra stund för att plötsligt komma på att detta är en inspirationsbild jag fått utav en modell för inte så längesen.
Modellen ifråga har faktiskt, i mitt tycke, en del gemensamma ansiktsdrag med Kate. Med andra ord kanske jag har en egentolkad version av detta fina porträtt i min portfolio i framtiden...

Med tanke på detta inlägg och hur kul det är att få snygga inspirationsbilder så vill jag avsluta detta inlägg med en öppen förfrågan till er om just ERA favoritbilder!?
Vill ni inte avslöja dem öppet med en kommentar så går det bra att maila till mig på följande adress.

[email protected]

Kanske är det du och jag som tar bilden som tände och motsvarade just din inspirataion!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Men hallå, vart är alla söta inlägg om mig då?! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback