Inlägget skrivet: 2008-01-15 @ 18:47:56

Prenumerera på The life of Mr Nagadez

Blev tipsad om en smart "bloggkollsida" av min vän Cilla. Man kan samla alla sina blogga man följer där och få notiser om när det dyker upp nya poster i dem. Ganska smart. Så man slipper besöka bloggar 14 ggr dagligen för att samtliga ggr inse att den inte ens uppdaterats. :) Ja det var väl mitt sätt att ge mig själv en pik om att jag kanske bloggar lite i minsta laget för att vara intressant men va fan! :)

Vill ni skapa er ett eget konto eller bara kolla in sidan jag pratar om besöker ni bloggkoll.com

Har ni redan ett konto och vill prenumerera på min blogg så kan ni klicka på loggon nedan.

image104

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback