Inlägget skrivet: 2008-01-07 @ 01:05:28

Vad gör vi av 2008?

God fortsättning på er allihopa. Hoppas att det nya året firades in på ett lyckligt vis för er!?
Själv firade jag tillsammans med mycket goda vänner hemma i Göteborg. Egenhändigt ihopsnickrad 3 rätters ger sköna vuxenpoäng!
Måste faktiskt erkänna att jag tycker det är kul med matlagning. I synnerhet när det kommer till lite finare tillfällen som detta.

Nu såhär en vecka in på -08 så har jag börjat fundera så smått vad man skall göra av året? Vad har man för mål? Visioner?
Jag känner att jag har vågat mig på en önskan. En ganska enkel sådan visserligen men förhoppningen är att 2008 kort och gott skall bli ett bättre år än 2007!!

Vad har NI för drömmar och mål för 2008??

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: J

Total world domination...

2008-01-07 @ 09:54:26
Postad av: Malin

Ciao Bello!
Hörde ett rykte på bygden att du kanske skulle upp te Ryans och Cillas fototräff, ska vi samåka? ^^ Förhoppningsvis hänger Julia och Alf med oxå.
Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback