Inlägget skrivet: 2008-07-22 @ 23:02:38

3000,000,000 kr



3 miljarder för en kaka? Det måste vara den smarrigaste jävla kakan i världen det! ;)
Visst är det rätt vansinnigt med den typen av övergångssummor inom sportens värld ändå?

Jag menar, jag hade kunnat tänka mig att flytta till england och bosätta mig i london för att lira boll där för halva den summan det är en sak som är säker! ;)
Eller förresten, jag hade nog velat ha en ny bil med... Grabbarna hade nog garvat åt min riskokare är jag rädd!
Men vi kan säga 1498 mille och bilen då... Japp japp det skulle funka! ;)



Kommentarer
Postad av: Tove

något som är rätt kul är att Kaká är slang för bajs på spanska med. pretty funny. hihih

Postad av: Knutte

Ja det är helt sjukt vad det är pengar i den branschen :P Att man kan få så grymt mycket pengar för att springa på en gräsplan och sparka på en boll, herregud :P

2008-08-18 @ 22:30:26
URL: http://knutte.blogg.se/
Postad av: Gabriella

Har sett han spela live på Olympico i Rom med Milan, förstår om han är ett hett byte, men det är såå jävla mkt pengar.

2008-08-26 @ 00:07:02
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback