Inlägget skrivet: 2008-06-03 @ 14:10:36

Dead By April - remake

Jag har uppdaterat bloggen väldigt dåligt på sistone. Det beror delvis på att jag inte varit hemma på 10 dagar nu.
Fått lite påtryckningar om att jag måste blogga igen så jag får väl ta mig i kragen och slänga ur mig något nytt.

Tänkte jag går ut hårt och visar två bilder från den senaste plåtningen med bandet
Dead By April. Jag har plåtat dem tidigare. Det ser man på deras hemsida. Riktigt gôtt gäng grabbar alltså.
De ville ha lite nya promotionbilder som bland annat kommer synas i samband med deras spelningar vad jag förståt. Bland annat Hultsfredsfestivalen.

De nya bilderna ser iaf ut såhär...






Kommentarer
Postad av: Milla

Kanon bilder Tummen upp från mej :)

2008-06-04 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback