Inlägget skrivet: 2008-06-21 @ 21:15:01

Nytt webbprojekt klart: Nordicbeauty.se

Titeln pratar sitt tydliga språk i det här fallet. Nytt hemsidesprojekt klart i dagarna. Känns verkligen jätteskönt att det äntligen är färdigt. Jag är medveten om att jag uppdaterat bloggen dåligt på sistone men det beror delvis på att jag varit upptagen med annat som synes.


Nordic Beauty drivs av Josefin Ekström. Utbildad makeupartist och hårstylist. Tidigare lärare på
Makeupstudion i Göteborg men som numera jobbar mestadels på frilansbasis som på sistone inneburit bland annat massa jobb för svt m.fl.

Jag har själv haft förmånen att jobba med denna begåvad människa vid ett par tillfällen. Resultaten har i mitt tycke alltid varit mycket goda.

Hemsidan hittar ni hur som helst på www.nordicbeauty.se.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback