Inlägget skrivet: 2008-06-03 @ 14:22:36

Soft låt som nästan tagit knäcken på mig

Ja det kanske inte är så illa som det låter. Men när jag var i sthlm nu förra veckan så sprang jag och Jessica på stan för att försöka hitta lite kläder att ha på fredagen. (Fredagen tänker jag återkomma till vid ett senare tillfälel dock).

Vi var inne i gallerian mitt i centrala sthlm. Nån fancy killbutik som jag givetvis inte kommer ihåg namnet på men det kvittar. Där spelade de iaf en låt som jag hört tidigare men aldrig kommit på va fan den heter! SÅ IRRITERANDE!
Gick å nynna på den hela dagen sen, men kunde för det vildaste inte komma på vilken det är. Den är instrumental också så man har ju ingen text att gå på.

Sådana här saker sätter ju sig på skallen och enveten som jag är måste jag ju hitta lösningar på sånt här!
Flera dagar gick och de grå håren började hopa sig på hjässan. Ja så illa kändes det nästan!

MEN, så igår när jag satt här vid datorn i vanlig ordning lyssnandes på en nätradiostation som heter
radioseven så gick den låten på! Vilken lycka! Bara att sula in på deras sida och se vad de spelade i detta nu och vips så satt jag där med infon som tidigare gjort mig gråhårig! Obeskrivlig upplevelse att känna stenen falla ifrån mina axlar. Nä nu överdriver jag kanske men det kändes förbannat bra!

så snäll som jag är tänkte jag bjuda in er att lyssna på den i bloggen! So here goes!


Ian Oliver Feat. Shantel - Bucovina (Radio Mix)



Kommentarer
Postad av: Lulu

bra Anders, det artar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback