Inlägget skrivet: 2008-03-12 @ 15:02:30

Modetidningar!?

Blev lite inspirerad när min gode vän och kollega Magnus skrev och recenserade lite modetidningar i sin blogg.
Så jag sulade iväg till närmsta pressbyrå och sonderade terrängen lite granna. Jag konstaterade ganska snabbt att utbudet inte var det bästa tyvärr. Väl hemma igen kollade jag upp en sida som säljer alla möjliga tidningar. Ni känner säkert till www.press-stop.se.

Jag har frågat runt några nära och kära i branschen och bilderna ni hittar neda är frukten av deras svar.

Skall nämna också att alla bilder och priser kommer ifrån www.press-stop.se med undantag för Bons pris som jag såg i butiken var 49 kr på rea! :)


tidningar

Jag har varit lite sugen på att kanske styra upp en tidning med snygga modebilder som man kan prenumerera på. Men då min erfarenhet av dessa tidningar är ganska dålig så tänkte jag be om eran hjälp!
Så nu är givetvis min fråga till er följande.
Ni får en budget på 300 kr. Vilka tidningar väljer NI?

Det finns fler tidningar än de jag nämnt här givetvis. Så känner ni till en tidning som jag missat så tipsa mig gärna om denna!

Så kom igen! Hjälp mig avgöra vilken eller vilka tidningar en suktande modefotograf inte kan vara utan?

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Martina

har du kollat in den press stop pressbyrån vid arkaden typ? Där finns ju massa... Hej svej!

Postad av: Wysteriia

Tack baby. *kram tillbaka*

2008-03-15 @ 23:06:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postad av: Angelica Jansson

Jag köper varje månad brittiska Elle, danska Costume och svenska DV, bästa inspirationen enligt mig.

-Angi

2008-03-16 @ 05:38:11
URL: http://angelicajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback