Inlägget skrivet: 2008-05-08 @ 01:36:19

BryggeLi på modellbilder

Idag tog jag tog i lite retuscharbete igen. Det är så skönt när man känner inspirationen kommer så snart man öppnar en bild i photoshop. Då är det läge att jobba av några bilder.

Ikväll blev bland annat den sista sessionen med vackra Li klar. Den har fått ligga till sig rätt länge då jag inte riktigt visste vilken väg jag vill gå med de bilderna. Nu vart jag iaf nöjd och det resulterade i en session på modellbilder.
Vill ni titta närmare på samtliga bilder från den sessionen så skall ni titta
HÄR

Smygtitten ser ut som följer.

Plats: Vaxholm
Modell: Li
MUA: Sarah Maria



Klicka för större

Tusen tack till Li, Sarah Maria och Cilla som alla bidrog till att göra den fullständigt vädertokiga dagen i Vaxholm till en mycket lyckad fotodag! You rock!

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Cris Design

snyggt jobbat gubbs!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback