Inlägget skrivet: 2008-05-17 @ 19:49:34

Funderar på ny bil...

Som arbetslös wannabe fotograf samt wannabe webbdesigner så måste man ju faktiskt tänka lite på sin image. Därför överväger jag att skaffa ny bil. Så jag tänkte mig en Anders Albihn... eller förlåt en Aston Martin Vantage V8


Det är inte jag som tagit bilden. Jag har dock stripat den med en Nagadezbanner mest för att få den rätta känslan... =)

Ja som ni ser så är det ju en perfekt bil. Plats för en modell att plåta samt min kamera en bärbar profotoblixt och givetvis en bärbar dator... Vad mer kan man begära? ;)

Det fina i kråksången är ju att den ligger preciiiis i min prisklass med. En -07:a kan du säkert få för miljonen jämt!

Säg att du sparar 5000 i månaden. Då skulle det ta dig 200 månader att spara ihop till 1.000.000. Men det är väl inte så länga väl? 200 månader? I runda slängar 17 år bara. =)

Tur att man är en optimistisk drömmare ibland... ja och att bilen har tidlös design då...



Kommentarer
Postad av: Janne Wiberg

Det är en grymt snygg bil och jag kanske skulle börja spara jag med. =)

Undrar om man kan få ett banklån för att köpa en "firma"bil.=)



Vill också passa på att ge dig beröm. Jag tycker att du tar otroligt fina och bra bilder. Jag gillar också ditt sätt att retuchera bilderna.



Ha en bra dag. Janne

Postad av: J

Jag hävdar fortfarande att lösningen på alla världens problem är att gifta sig med en rik fotbollsspelare... Dock inte Tévez kanske... men ändå...

2008-05-17 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback