Inlägget skrivet: 2008-11-23 @ 23:30:45

Bröderna brothers

Idag har jag umgåtts med de här två sköna snubbarna ni ser nedan. Det var riktigt längesen vi hann umgås alla tre på en gång. Fråga mig inte varför men. Det var iaf riktigt kul!

Vad har vi gjort då? Tja det vi alltid brukade göra förr... Sitta vid varsin dator, snacka skit, skratta och ha roligt! Förr var det obligatorisk att trycka en smarrig pizza med. Dagens förstånd sa sushi dock, "Aint it a bitch to get old and wise!!"

Christian och Peter är gamla klasskompisar till mig från webbarkitektutbildningen vi gick i Göteborg för ett antal år sedan. Då umgicks vi nästan dagligen och även om vi inte har möjlighet att göra det idag så är de utan tvekan två av mina bästa vänner här i Götet på bästkusten.


Foto: Christian

Vem är vem då? Jo den eminenta herr Christian är placerad till vänster i bild och Peter således till höger... och tyvärr flickor så är de här båda brunbrända, muskulösa och genomgoa hunkarna redan paxade.

Tack för idag killar. You rock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback