Inlägget skrivet: 2008-11-30 @ 23:18:40

Speciell dag? eller? nä!

Namnsdagar är det något vi bryr oss om numera? Jag läste att Cilla fick ett par gratulationer på sin namnsdag häromdagen. Jag ska ärligt erkänna att jag har själv dålig koll på denna högtid om man nu kan kalla den för det.



"När Anders braskar skall julen slaska"

Det var det ingen som kom ihåg i år iaf. Eller ja min syster skickade mig ett sms faktiskt men hon är lite diskad då hon har en kille nu som även han heter Anders. Tack ändå sis!



Kommentarer
Postad av: Jen

Påminner dig återigen om att jag inte ens har en nnamnsdag : / Men du, Grattis i efterskott .. bättre sent än aldrig ;) Kram!

Postad av: Angela

GRATTIS på namnsdagen :D

2008-12-01 @ 22:18:35
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback