Inlägget skrivet: 2008-10-26 @ 21:11:16

Mr Samuel

Jag har inte fått chansen att plåta så mycket manliga modeller hittills i min karriär. De närmast sörjande minns jag fick ställa upp i början men allteftersom har det tiden gått har de manliga modellerna lyst med sin frånvaro.

Därför var det faktiskt lite spännande att det var en Manlig modell med under första trippen ner till Malmö. Det finns två uppsättningar med bilder på Mr Samuel. En ur den första uppsättningen bjuder jag på nu.


MODELL: Samuel - MUA:
Anne H



Kommentarer
Postad av: Ann

Oj nämen den ser god ut :P



Haha jag hade planer om ett bikinitema i januari förra året som aldrig blev av så I'm game :P

Postad av: Ann

Haha :D



Ta inte i så du spricker bara :P

2008-10-26 @ 21:34:05
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postad av: Angelica Jansson

Oj Gud vilken fin bild! Verkligen wowfaktor på den! Otroligt bra ljus.



-Angi

2008-10-26 @ 22:45:06
URL: http://www.fhm.se/angelica
Postad av: Anonym

Han är ju skitlik Owen wilson :P

2008-10-27 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback