Inlägget skrivet: 2008-10-25 @ 18:28:55

Tröjan återfunnen!

Ni kanske minns att jag frågade om era åsikter angående en randig tröja för en tid sedan. Ni som inte mins kan kika på den i detta inlägget.
Jag är lite omständig när jag skall köpa grejer förstår ni. Jag skall prova, känna, tänka och fundera. Ofta precis så länge att när man väl bestämt sig så har plagget eller saken tagit slut. Vansinnigt korkat system jag lagt upp. Ekonomiskt visserligen men ack så trist.
Ibland händer det dock att man har sån tur att i en undanskymd vrå nånstans så hittar man just det plagget man provade för tre veckor sen.
Idag var just en sån dag. Jag gav mig iväg för att i första hand titta på bärbar datorn på Mediamarkt då min gamla plötsligt fått nån form av stroke och vägrar fungera som den ska. Nu kanske ni teknikinfriade människor drar en djup suck när ni hör Mediamarkt men jag tänkte som så att de kanske har måga olika maskiner on display så man kan känna och klämma lite på de man funderat på iaf. Jag har en bra kontakt jag tänkt handla av sen...
 
Hur som helst så ligger det en HM butik ett stenkast ifrån Medimarkt så jag susade väl in där i hopp om att finna min randiga tröja!

Döm om min förvåning om det inte finns en kvar. Gömd bland några andra liknande tröjor hittar jag det sista exet. Kollar storleken och tänker ja ja det är väl en XL förmodligen... Nä dra mig baklänges! S står det i nacken på den!

Kollade HMs hemsida häromdagen bara och t.o.m där stod det att just storleken S på den tröjan var tokslut. Kändes lite som en seger på nått vis.

Någon klarhet i vilken bärbar dator det lutar åt blev det dock inte. Men det får bli ett senare inlägg. Just nu skall vi fira in lördagen med ett randigt tokfynd för 149 pistoler! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback