Inlägget skrivet: 2008-10-28 @ 18:56:26

Utmaning: 10 favoritbilder

Fick ytterligare en utmaning kastad på mig för en tid sedan som jag inte uppmärksammat ännu.
Maria är det som står för den.

En riktigt svår utmaning var min första tanke. Svår till den grad att jag faktiskt inte är sugen på att göra den. Inte för att jag skulle vara en som bangar, men jag vill helt enkelt inte kategorisera eller betygsätta mina bilder på det viset. Alla bilder jag visar upp i min blogg, på min hemsida och som jag sätter mitt namn på är jag stolt över.
Jag försöker säga något med mina bilder och det varierar från bild till bild. Att då försöka jämföra dem blir inte en rättvis historia. Tävla i bilder är ju näst intill omöjligt. Det är den personliga smaken och känslorna som avgör en bilds värde.

"It's all in the eyes of the beholder"

Därmed inte sagt att jag inte har några egna personliga ess i min portfolio. Men det behåller jag gärna för mig själv av den enkla anledningen att ena dagen är det dessa tre... den andra några andra för att faktiskt vissa dagar inte finnas en enda. Så knasigt kan en fotograf med vansinnigt höga krav på sig själv fungera ibland!

Något som hade varit mer intressant i mina ögon är att höra av er som läser min blogg och ser mina bilder, vilka era favoriter är?



Kommentarer
Postad av: Jen

Du, finns en bild som jag tyckt om sen första gången jag såg den (/dem) på MB... Den där dock-sessionen (du har en bild på din hemsida b.la) Vet inte varför, but just love it ;D Plus dina make up/porträtt bilder överlag. Top notch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback