Inlägget skrivet: 2008-09-03 @ 14:31:25

Klippte mig igår...

Jag berättade väl att jag var hos frissan igår?  Riktigt gött att få lite styr på barret igen måste jag säga!


Klicka för större

Skämt och sido så ser jag väl inte riktigt ut så idag kanske men jag hittade en störtskön sida där man kunde ge sig själv en frisyr som var poppis under olika tidsåldrar. Här ovan ser ni mig bära en mycket trendig frisyr från 1984.

Ska väl erkänna att jag idag är betydligt mer ja... korthårig!  Thank God!
Vill ni testa att ge er själva en ny frilla så knalla in på www.yearbookyourself.com



Kommentarer
Postad av: Knutte

Japp, kanske det.. Men trivs inte framför kameran, har bara en pose och det är ":D" haha :P

Postad av: Martina

hahaha =)

2008-09-05 @ 02:09:48
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback