Inlägget skrivet: 2008-09-27 @ 17:41:43

Nytt med Timberlake?

Snurrade runt på youtube idag och hittade två låtar jag inte hört där en av mina favoriter Justin Timberlake medverkar. Jag vet inte om de är helt nya eller om jag bara missat dem kanske. Rätt sköna ändå tycker jag.

Hittade även sticket till Lovestoned i ett eget klipp. Har alltid tyckt det är det bäåsta i hela den låten så det var soft att hitta!
Bussig som jag är så delar jag med mig till er här i bloggen! Lyssna och njut!
 

T.I. Feat. Justin Timberlake - Dead And Gone


Timbaland & Justin Timberlake & LL CooL J - Headsprung

Noterade nu att det sista klippet jag ville visa inte gick att infoga i bloggen så ni får helt enkelt själva ta er in på youtube och kolla. Länken här ni här.



Kommentarer
Postad av: Christian

Kolla in den här killen. Skön akustisk version:

http://www.youtube.com/watch?v=T9wNAj2NToI

2008-09-29 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback