Inlägget skrivet: 2008-09-13 @ 16:19:13

Rykten om ny HTC modell till julen

Alla pratar om Iphone nu för tiden. Undertecknad inräknad! Men i och med det stora intresset för apples kioskvältare så har också ord som Iphonedödare dykt upp. För givetvis vill ju inte konkurrenterna bara vika ner sig och buga för nykomlingen på marknaden.

En av de första mobiler som kallades för "Iphonedödare" var
HTC Touch Diamond. En något mindre mobil men med i månt och mycket en liknande spec som Iphone.
HTC, som iaf för mig är en ganska ny tillverkare på mobilmarknaden, ryktas nu släppa ytterligare en modell lagom till julhandeln. HTC Tocuh HD sägs det att modellen kommer heta. Här känns det som att titeln Iphonedödare är mer berättigad! Storleken är nu mer i klass med Iphone. För att inte säga näst intill identisk som så när på nån mm hit och dit.



Storleken är ju idag mer intressant då det blir allt mer populärt att surfa och kolla på filmklipp med mobilen.
Egentligen rätt underligt med tanke på att för nått år sen tillbaka var trenden att telefonen skulle vara så liten som möjligt!

Att jag tror HTC Tocuh HD är mer berättigad sitt smeknamn beror även på att jag antar den kommer gå att köpas utan abonnemang. HTC Touch Diamond är popis bland tres kunder idag och jag tror deras nya modell kommer bli än mer eftertraktad!
Jag som har tre som operatör har ju sörjt att Iphone inte verkar fungera med treabonnemang hittills. Lösningen verkar ju kunna bli denna nya lur! Vi får väl se vad som händer fram till jul!



Kommentarer
Postad av: [ N A D I A ]

Sv. Haha, ja det tror jag säkert! ;D

Postad av: Angela Angy Emanuelsson

Kanske vore något :) :D

2008-09-13 @ 17:20:21
URL: http://www.shingela.se
Postad av: Johannes Schander

Inget kan döda iPhone! Bara köp den så slipper du alla problem :)

2008-10-10 @ 11:03:29
URL: http://schander.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback