Inlägget skrivet: 2008-09-26 @ 15:38:38

Skummaste musikvideon på riktigt länge

Slog på MTV när jag satt och käkade lunch här tidigare. Jag totalfastnade för videon jag skall visa er nedan. Varför kan jag nog egentligen inte förklara för jag vet inte om jag rådiggar låtan något vidare, men videon tillhör nog något av det skummaste jag sett i musikvideoväg på riktigt länge!


OK Go - Here It Goes Again

Som att det inte vore nog så hittade jag detta klipp när jag sökte upp klippet ovan på youtube.


OK Go - Here It Goes Again Granbury High School

Rätt ambitiöst ändå att ha det på en skolföreställning! Gotta give them that!

Men jag måste nog faktiskt erkänna att min version av
Sudden i Novemberkåsan för Kiwi sixties förstås slår dem med hästlängder men det är en helt annan historia! Som en avslutande parentes kan jag väl nämna att jag har min version på ett ädelt gammal VHSband nånstans... Yes sir... Best in show -95. Blev väl ingen kioskvälltare kanske men jag har väl alltid varit lite mer av en liveartist!
Ironi! IRONI!! Gotta love it!



Kommentarer
Postad av: Tess

Coolt, lite som daft bodys/hand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback