Inlägget skrivet: 2009-02-04 @ 23:58:25

Dead By April till Metaltown


Fick precis en länk utav
Wysteriia som gjorde mig lite glad. Dead By April, ett band som jag plåtat, ska tydligen vara med på Metaltown i Göteborg i sommar. Skitkul för grabbarna! Det är de verkligen värda.
Hörde att de dessutom vunnit en utmärkelse på Bandit awards. Grattis till det med!

Vad som är extra kul är att det är jag som tagit bilden som visas på Metaltowns hemsida. Byline och allt. Inte illa må jag säga! Det är inte utan att det värmer lite i hjärtat och att ryggen rätar ut sig ordentligt!

Vill ni spana med egna ögon så följer ni bara denna eleganta länken.



Kommentarer
Postad av: Maria

Fan vad kul.. grattis. Det 'r du värd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback