Inlägget skrivet: 2009-01-09 @ 02:05:47

2009, the year of the Nagadez



Jag gav mig själv ett nyårslöfte nere i Tyskland. Normalt sett tycker jag det är rätt töntigt med nyårslöften för de har en tendens att hålla i 3 veckor sen börjar de sakta fasas ut och glömmas.

Mitt känns inte bara vansinnigt sunt utan även fullständigt genomförbart. Jag måste säga att hittills går det ganska bra och bättre lär det bli!

Vad det är väljer jag att hålla för mig själv för det blir så mycket roligare då att sen när man avslöjar det få ett ärligt facit på hur det egentligen har hått.

Förövrigt så har jag på känn att 2009 är året med stort Å. Det e nu det smäller. Yes sir! 2009 is the year of the Nagadez.



Kommentarer
Postad av: Sandra Bergenstråhle

tror också det kommer hända saker 2009 :)

Postad av: Wysteriia

Så känner jag också inför det nya året :) Att det är året med stort Å! :D



2009-01-09 @ 21:19:30
URL: http://Wysteriiasblogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback