Inlägget skrivet: 2010-07-05 @ 16:50:53

Sommarsol och skönt grönt

Den senaste tiden har vi varit bortskämda med riktigt fint väder. Jag är väl egentligen ingen soldyrkare av rang men trivs betydligt bättre med värme än med kyla!

Under sommaren är det även som allra roligast och mest bekvämt att plåta ute. Det försöker jag göra så fort tillfälle ges under dessa allt för korta sommarmånader vi har i Sverige.

Häromsistens när vi plåtade ute i en park i Borås för Nelly så fick jag ett ryck och plåtade lite trädtoppar. Ja det låter kanske helt tokigt men jag har tydligen en liten förkärlek till trän av nån anledning. :)

Solstrålar och gröna löv som mixas i en skö symbios. Kanske konstigt för er, men konst för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback