Inlägget skrivet: 2007-12-06 @ 11:53:55

Service

Idag var jag uppe med tuppen! Kl 0700 var det uppställning utanför bilverkstan. De skall byta bromsar samt ett rör i avgassystemet.

För er som läst mina tidigare inlägg så vet ni ju att bilen inte gick igenom besiktningen riktigt smärtfritt.
Men efter dagens service skall den mer eller mindre vara klar för ombesiktning med 2:orna åtgärdade!

Ska bli spännande att se vad hela kalaset kommer gå lös på. Eller spännande kanske är fel ord. Obehagligt passar nog bättre. Visserligen blir det mer eller mindre de första pengarna jag lägger på bilen i form av serivcepengar sen jag skaffade den för snart 1,5 år sedan. Så det är väl egentligen synd att klaga.

Håll tummarna för att inget viktigt blodkärl spricker när notan kommer...

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback