Inlägget skrivet: 2007-03-30 @ 21:04:29

Bye bye comviq. Hello 3!

Som jag skrev häromdagen så har jag funderat på att skaffa mig en tremobil. Idag slog jag till.
Har gått å klurat länge och väl men det känns som det är en smart lösning just nu då jag lägger mycket pengar på samtal till tre då Angelica har det. Tråkigt att kanske tappa fördelarna med comviq men mina uträkningar säger att jag halverar min telefonräkning nu och då får jag ändå en ny telefon på köpet!

Det blev en K800i som jag skrev i det tidigare inlägget också. Det verkar vara en bra telefon och påminner mycket om den jag hade tidigare i W800i. Känns lite dumt att bara låta den ligga nu. Är det någon som känner för att skaffa en begagnad w800i så skicka mig ett mail! :)

Telefonen ligger på laddning nu å tänkte låta den göra det över natten. Det e ju synd på tre-mobilerna att de har lite kortare batteritid. Det kanske är bra iofs. Då kan man ju inte pratat bort pengarna hur lätt som helst! :)

Det som gäller numera är alltså:

tre

Nu återstår det väl mest att göra en undersökning vilka mer det är ibland vännerna i telefonboken som har 3.

Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Lucas

SKANDAL!!!!

Dock är k800i fin :)

2007-04-01 @ 12:39:38
Postad av: J

Jag har 3!Jag har 3!Ring miiig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback