Inlägget skrivet: 2007-05-21 @ 08:53:12

Helgrapport

Ja go vänner... Måndag morgon igen. Visst är det underbart. Här sitter jag på Vagabonds huvudkontor i Varberg och försöker vakna till riktigt. Sovit dåligt inatt igen. Grus i ögonen och tung i bakhuvudet. Hade jag inte vetat bättre hade man kunnat tro jag var bakis.

I helgen har jag iaf fått lite gjort. Jag har redigerat en hel del bilder vilket känns ganska bra. Skönt att få det ur världen nästan. Har legat mycket på mina axlar på sistone och det har varit perioder då det nästan varit lite för tungt. Skönt att känna det börjar släppa ordentligt nu på den fronten.
Det är inte omöjligt ni får lite förhandstittar på några av bilderna senare idag.

Började på ett nytt webbprojekt i helgen också. Kan inte berätta så mycket om det ännu heller, men om ni håller till godo så dyker det upp här förr eller senare.

Trots att jag har många järn i elden så känns det ändå som jag inte har något att göra direkt. Eller kanske snarare inte åstadkommer något. Kanske är det en mental svacka bara, men det ska väl reda ut sig det med.

Nej nu skall det jämföras listor på produktbilder så att alla bilderna som skall med verkligen är klara till katalogen... Bra måndagssyssla.

Anders aka Nagadez



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback