Inlägget skrivet: 2007-11-23 @ 23:00:06

WTF!

Nu kommer jag väl åka på en seriös nördstämpel but hey! Jag bjuder på det idag!

Jag har egentligen ingen rätt att gnälla heller då jag inte röstar men hur fan resonerar de som verkligen gör det?
Jag talar förstås om idol. Kaptenen åkte ut!!! WTF!!! Han har ju ägt hela tävlingen hittills.

Det klart han klarar sig ändå. Det tvivlar jag inte på för en sekund, men det e lite irriterande att det är andra kvar som inte förtjänar det lika mycket. Nej nu tappade idol fullständigt charmen! Nåja! Slutgnällt om det! =)

Mvh Anders aka Nagadez




Kommentarer
Postad av: Wysteriia

hahahaha Kaptenen = Daniel I guess...fan sa synd det ar om dig!! :P haha.

Postad av: J

folk är galna. Om den där superkassa picasso vinner är det ju ett tecken på att:
1. svenska folket har inget musiksmak och
2. dags att lägga ner skiten.

kaptenen rockade.

2007-11-24 @ 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback