Inlägget skrivet: 2008-01-19 @ 02:19:15

Gamla digitalkameran

Yes!

Hittade min gamla trotjänare häromdagen. Min första digitalkamera det vill säga! Fasen va jag har flängt runt med den. Lite förundrad över att den är i en del fortfarande. Den har gått i backen one to many time om man säger som så.

Några småskavanker har den dock har jag smärtsamt noterat. Batterilyckan sitter helt galet på sniskan. Men vad gör väl det? Den starta ju med mina nya batterier i så.

Optiken är minst sagt repad men det syns inte på bilderna! Med andra ord ytliga skavsår som mest retar ögat.

Anledningen till att jag nämner detta är för att jag tänkt bära med mig den lite oftare nu igen. Känns som jag skriver mer än vad jag visar bilder här i bloggen och jag vet ju själv hur mycket roligare det är med bilder än text så...

Förhoppningsvis dyker det upp mer bilder i bloggen framöver! Tills dess får ni stå ut med mina torra texter! =)

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback