Inlägget skrivet: 2008-01-11 @ 14:00:44

Man borde kunnat räkna ut...

... att -08 skulle ha potential att bli ett skitår ändå!

Inne på andra veckan av det nya året bara och de mindre roliga sakerna har redan börjat trilla in...

- Mormor är dålig. Det ger mig jobbiga flashbacks från förr om åren vid den här tiden. Det har slumpat sig att det varit en del begravningar kring min födelsedag. Det tar liksom udden av firandet lite...
Som tur är så är mormor inte på något vis så dålig vilket iaf känns skönt!

- Lämnade ju bilen på service häromdagen. Domen är inte satt ännu men det blir dyrt oavsett. Kanske så dyrt att det inte är motiverat att laga den ens. Halvkul då det är min enda chans att komma utanför huset i nuläget.

Jag hade egentligen lovat mig själv att inte gnälla över saker i bloggen längre. Utan bara skriva om roliga bra saker. Men jag kände att dessa sakerna kan jag faktiskt inte påverka själv så det känns mer som att mina otaliga 08-skämt kommer och biter mig i arslet nu! Ain't irony a bitch sometimes! =)

Men men... det är rätt många veckor kvar på -08 så det har ju alla möjligheter att vända till det bättre! Det tror vi fortfarande på! =) Jag har ju trots allt önskat att -08 ska bli bättre än -07 så.....

Mvh Anders aka Nagadez



Kommentarer
Postad av: Wysteriia

Klart 08 blir bättre! ^^

Postad av: J

Det har inte ens gått två veckor och du deppar ihop redan! ge dig=) Du har gjort dig av med en buttload jobbiga människor/saker/tingestar från förra året, nu har du liksom rensat ut. Nu skall du bara hitta något spännande så skall du se att nedförsbacken lurar kring hörnet.

2008-01-11 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback